E U R O P A S STØRSTE SALONG

Postet av Mari Helen den 10. Nov 2015

Nå er vi godt i gang igjen på skolen etter to uker med praksis ute i salong. I går var det veldig koselig å komme tilbake og se alle igjen. I dag var vår første dag i kundeperioden - veldig gøy å være i gang. Var så mange som kom å ville fikse seg hos oss. Alle jeg så ble så utrolig fine, synes det er så gøy. Vi begynte på skolen for noen mnd siden og nå har vi alt kunder. Litt sykt å tenke på egentlig. Hvor flinke vi har blitt på den korte tiden. Vi andre som ikke hadde noen kunder i dag har fått en del tester vi skal gjennom som vi får bestått eller ikke bestått. Når vi har klart å bestå 5 tester, får vi lov til å få en hårklipp eller fikse håret vårt. Jeg synes det er veldig gøy at vi får en "belønning" når vi har klart fem, folk blir skikkelig gira på å klare testene. Jeg fikk en test bestått i dag så bare fire igjen, hehe.

Om du har lyst til å få en klipp eller fikse på fargen din til jul for en billig penge - ring 23 13 50 90.

Som dere kan se over her kan dere få fikset håret deres til en billig penge. Lover dere verdens beste kunde service i Europas største frisørsalong :-D

A D A M OG E V A, S A N D V I K A - ÅPNER NY SALONG

Postet av Mari Helen den 2. Nov 2015

I forrige uke skulle vi egentlig ha vært på utplassering på Adam og Eva - Sandvika, men de pusset opp den uka så vi fikk lov til å være på Adam og Eva- Fornebu i stede. Men i går på søndag fikk vi som er på utplassering lov til å hjelpe til med å gjøre salongen klar til ny åpning sammen med de andre som jobber der. Salongen har blitt såå utrolig fin, den er inspirert og innredet med et Japansk tema.

KOM INNOM OSS OG TA EN LITEN TITT - DU BLIR GODT MOTATT AV DENNE GJENGEN!

P R O F I B E R

Postet av Mari Helen den 29. Okt 2015

Jeg har vært på Adam og Eva Fornebu i tre dager, og i går onsdag var vi så heldige å få besøk av L'oréal som snakket om pro fiber Pro fiber er et produkt som reparerer skadet hår, det er L'oréal sitt første reparerende bahandlig for en langtidsvirkende efekt. Vi var så heldige som fikk prøve ut denne kuren - HERREGUD for et hår jeg har fått etter bare en kur. Håret mitt er så mykt, lukter godt og ikke mist fått en virkelig fin glans. Tror dette kommer til å bli en av mine nye bestevenner fremover. Man tar en kur hos frisøren, men det beste med alt - er at man kan forsette behandligen hjemme! Den er i tre kategorier fra lett skadet til meget skadet. Produktene kan skreddersys etter spesifikke behov for å opnå den optimale behandlingen for ditt hår.

P R A K S I S

Postet av Mari Helen den 29. Okt 2015

N Y T T K A P I T E L

Postet av Mari Helen den 25. Okt 2015

God søndag alle sammen. Det som er litt rart å tenke på er at vi er over halveis i skoleåret alt, og i morgen begynner vi alt i praksis. Vi er så heldig som får lov til å være ute i en salong i de to neste ukene. Og i slutten av desember -januar skal vi få være i en salong i en mnd.
Jeg har vært så utrolig heldig som har fått praksisplass nå hos Adam og Eva Sandvika. Jeg gleder meg kjempe masse, men skal ikke legge sjul på at jeg gruer meg litt. Er alltid litt rart å skal gjøre noe for første gang, selvom alt vi skal gjøre i salogen har vi gjort på skolen i 3 mnd. Men er det å ikke ha alle de kjente fjesene rundt seg hver dag - men virkelig klare å stå på egne bein, vise hva man selv er god for.

Ha en fin søndag videre og MASSE lykke til alle sammen som skal være i praksis nå - det her klarer vi med glans!