Inspiration - Short hair, don't care

Postet av Cathrine Storrød Pettersen den 24. Aug 2015

Fascinasjonen min over kort hår vil nok aldri ende. Har vel holdt håret mitt kort helt siden ungdomsskolen, utenom noen tilbakefall, hvor jeg har grodd ut håret rimelig langt frem til jeg brått har fått noen små utfall og klippet alt av igjen (wops). Det finnes så uendelig mange kule frisyrer og vil absolutt anbefale alle og enhver til å klippe håret deres kort i hvert fall en gang i livet. Kort er hot!!

De første ukene på Adam og Eva Skolen

Postet av Cathrine Storrød Pettersen den 24. Aug 2015

Mitt navn er Cathrine, og jeg kommer fra den lille øy-kommunen, Hvaler. Jeg har vært litt sein med å sette i gang denne bloggen, men nå er endelig dagen (kvelden) her!
Først og fremst så vil jeg bare uttrykke hvor mye jeg setter pris på muligheten jeg har blitt gitt ved å få plass hos drømmeskolen min. Jeg har lenge ønsket å bli frisør, men jeg har ikke turt å satse. Etter et år på universitetet fant jeg endelig ut at det var på tide å få litt bein i nesa og bare sette seg ned og skrive søknad. Så nå sitter jeg her da - i min tredje uke på Adam og Eva Skolen. Jeg er utrolig fornøyd med blide og kreative lærere, en stor og flott klasse og mest av alt er jeg glad jeg får lære grundig det jeg ønsker å jobbe med.

Vi har lært mye på veldig kort tid allerede. Det har vært mye frustrasjon og følelsen av at man ikke får det til, men så kommer lærerne med et smil, korrigerer deg litt - og vips! Du har fått det til! Jeg synes det er flott at vi blir mast på om at vi må være nøye, for det vil absolutt vise seg nyttig senere.

Stay tuned, Cathrine