Første blogginnlegg!

Postet av Caroline Lyche Gulli den 28. Feb 2017

Hei frisører og hårinteresserte!

Da tar jeg det store skrittet og oppretter en blogg, og dette er faktisk mitt livs første blogginnlegg, ever! Så på en måte historisk i hvertfall i min historie. Det er utrolig godt å komme i gang med noe jeg har gått å tenkt på i flere måneder, og Adam og Eva skolen skuffer ikke. Men det er både utfordrende, krevende og ikke minst superspennende! Høyt tempo fra første dag, slik det skal være og slik jeg liker det! Nå har jeg gått på skolen i snart 2 måneder og det er nå reisen begynner!

Tenkte å la dere bli litt bedre kjent med meg og min verden!

Jeg er vokst opp i mammas cafe i Fagernes, noe som har formet meg på godt og vondt! Hun har lært meg viktigheten av god service, rikitg arbeidsinnstilling og tro på meg selv! Ikke minst et åpent og positivt sinn! Derfor føler jeg meg hjemme i frisørbransjen og liker alle mulighetene som ligger til rette, det gjelder bare å få øye på de. Vi har også høy takhøyde hjemme hos oss og kan gjerne dra på malekurs eller gå ut å ta bilder. Kunst og kreativitet har alltid spilt en stor rolle!

Jeg er også veldig glad i skjønnhet, mote og arrangementer! Jeg får energi av å møte nye mennesker, såkalt ekstrovert. Men kan også dette litt ned i min egen verden, der jeg blir opphengt av få ting og gå all inn i de! Må bare vite hvor perfeksjonist og detaljer passer inn og ikke! Det får vi se, for alt kan skje, jeg er klar for det meste! Og jeg gleder meg til samtidig å ha det gøy side om side med fantastiske lærere, medstudenter og modeller/kunder!

Legger ved noen bilder som oppsummerer hvordan Adam og Eva frisørutdannelsen har vært hittil! (Bilder sier mer enn tusen ord tross alt)

Så gøy å få diplom for å gjøre noe som er gøy! -Synlighet i sosiale medier. Følg meg gjerne på Instagram: @carolineghair

Skolen har også Instaram konto! Ja det er meg på en av bildene.

Lokketopp, freestyle!

Når du har samme klipp som dokka di... hehe

Plassen min i praksisrommet, bildet tatt da vi drev med opprulling

Litt pumpa, men veldig happy etter å viklet permanent i et par timer