Mitt første blogginnlegg og utdelt praksisplass!

Postet av Michelle Sværen den 6. Feb 2017

HeiHei

Da er jeg endelig klar til å skrive mitt første blogginnlegg. Det er stas!

Først og fremst vil jeg bare si at de første ukene på Adam og Eva skolen har vært noe jeg aldri ville ha gått glipp av.

Vi har hatt det så utrolig gøy samtidig som vi har lært sinnsykt mye på kort tid. Lærerne står på og gjør sitt aller beste for at vi skal bli gode i faget. Jeg koser meg!

I dag var også en ganske stor dag på skolen. Vi har lært en ny klippemetode som heter like lengder, det har vært Bloggevent og vi har fått vite om vi har fått praksisplassen som vi søkte på for noen uker tilbake.

Jeg jubler av glede da jeg har fått praksisplass på Adam og Eva Grønlandskvartalene! jeg kunne ikke vært stoltere og dette er utrolig stort for meg.

Derfor avslutter jeg denne dagen med et stort smil om munnen, og er fornøyd med dagens egeninnsats.

Ønsker dere alle en fin kveld videre!

Hilsen Michelle Sværen

6 Kommentarer