bloggers will blog

Postet av Hanne Slette den 12. Jan 2015

Helt siden jeg for første gang klikket inn på adam og eva sine nettsider har jeg lest jevnlig på både studentbloggene og bloggene til de forskjellige salongene. Nå som jeg selv har begynt som student på adam og eva skolen var det påtide å opprette minegen blogg på denne siden. Blogging for meg er ikke et nytt ''fenomen'' siden jeg har blogget i mange år på sikkert 10 tallsvis forskjellige bloggnavn på blogg.no, men nå blogger jeg på bloggen min som du kan finne >her<.
Denne bloggen her derimot vil handle mer om veien min til å bli frisør, selvfølgelig på godt og vondt. Er forberedt på hardt arbeid og nedturer, men også dager hvor det harde arbeidet gir resulater og oppturene kommer! Gleder meg til fortsettelsen av dette halvåret, og selvfølgelig tiden som kommer etter det og. Tror dette blir superbra!