ENDELIG ER JEG PÅ RIKTIG VEI!

Postet av Ruqaya Jassem den 23. Aug 2016

Hei alle sammen :-)

Jeg er en dame på 32 års gammel,, jeg har vært på flere studier før jeg begynte på Adam og Eva skolen.. Ingen av de studiene jeg har vært inni var min drømme studie eller karriere.

Som en person, så jeg er veldig interessert og glad i make up, håret og hårfarge .Så endelig er jeg på riktig vei,, dette har vart min største drøm i livet.. Nå jeg er veldig spent og klar til å lære masse av de dyktige lærerne på skolen..

Jeg gleder meg hverdag jeg våkner opp, fordi jeg vet at den dagen kommer jeg til å lære kjempe masse!!

I dag lærte vi å opprullere eller krølle håret ved hjelp av spoler,, jeg selv har prøvd å sette på en spolen.. dette var ikke så lett som jeg hadde tenkt i starten,, men jeg fikk det til tilslutt :) .

2 Kommentarer