MITT EVENTYR

Postet av Stine Rasmus den 23. Aug 2016

Første innlegg er alltid litt kleint. Men jeg må bare hoppe i det, og få det unna gjort.

Jeg kan jo da starte med å fortelle at jeg er en jente på 22 år som flyttet til Oslo for litt over 2 år siden hvor jeg nå akkurat er ferdig utdannet Grafisk Designer på Campus Kristiania. Jeg er opprinnelig i fra Karasjok, men oppvokst i Molde. Har nå nylig har begynt på Adam og Eva skolen og Akademi i Oslo. Her skal jeg studere i ca 6 mnd, før jeg går ut som lærling i ca to år. Jeg har dysleksi så jeg er ikke så god på å skrive,men jeg liker en utfordring.Så da håper jeg at jeg er interesang nok til at noen vil følge meg på mitt eventyr!

Jeg har har alltid hatt lyst til å bli frisør, men det er først nå jeg har skjønnt at jeg er gammel nok til å skjønne hva jeg vil, og fortsatt ung nok til å gjennomføre det. Jeg har nå gått en uke på skolen, og jeg gleder meg til hver eneste skoledag selv om første uken har vært tung med mye nye mennesker og mye tungt stoff å lære. Selv med en tung uke så er det ekstremt spennende å være på skolen. Jeg gleder meg til vi får være litt fysiske å sette i gang med oppsetting, farge, klipp og allt som hører med!