Unik mulighet | Stylingkurs

Postet av Adam og Eva akademiet den 5. Mar 2018

Elevene ved Adam og Eva Skolen får tilbud under skolehalvåret om å videreutvikle sin fagkompetanse og fordype seg i fagområder de synes er ekstra spennende! Onsdag 14.mars er det stylingkurs med kursholder Inger - Lise Moa.

TEKST: FAY SKOGSTAD FOTO: YOO SUN

Inger - Lise jobber til daglig som frisør og makeup artist på Adam og Eva Grensen, og har tidligere jobbet som lærer på Adam og Eva Skolen. I dag jobber hun også som leder av stylingteamet til Adam og Eva og mye ute i moteverden, og har gjort ulike spennende oppdrag med blant annet; Carlings, Maud og Fram, Moods of Norway, BikBok, days like this, Vivikes, Zlatan og ikke minst teamleder under Oslo Runway.

I 2015 vant Inger - Lise American Crew (herre) konkurranse her i Norge, og ble dermed plukket ut til å være en av de internasjonale deltakerne som fikk lov å reise til Roma, hvor hun konkurrerte mot 14 andre land.

Mange drømmer om å jobbe med oppdrag ute i moteverden! Vi spurte Inger - Lise om hvordan hun har fått muligheten til dette?

"Mulighetene har nok basert seg mye på nettverksbygging, og at jeg ALDRI sier nei til en mulighet, selv om det kan virke litt skremmende. Så mitt tips må være å gripe mulighetene man får og alltid være et JA - Menneske. Det er så verdt det!" smiler Inger - Lise.

Ønsker du å følge frisørdrømmen? Søk Adam og Eva Skolen i dag.