LONDONVISNING

Postet av Adam og Eva akademiet den 28. Nov 2018

I morgen skal våre interne medarbeidere i Adam og Eva inspirere oss med siste trend innen hårmote fra London. Et knippe medarbeidere får hvert år æren av å dra til frisørmessen Salon International på ExCeL i London.

Dette gjør vi for å booste kreativiteten og faglig påfyll. Våre medarbeidere kommer hjem fulle av inspirasjon som skal videreformidles til resten av Adam og Eva, som resulterer i vår årlige «LONDONVISNING».

Alle i Adam og Eva er inviterte, deriblant våre elever ved Adam og Eva Skolen.

Hver enkelt av frisørene som reiser til London får friheten til å uttrykke sin inspirasjon og faglig uttrykk på sine modeller. Om det er fargeteknikker, klippeteknikker eller kreative oppsett teknikker er opp til en hver. Målet med «Londonvisningen» er å vise siste skrik innen hårmote.

Vi gleder oss til å bli inspirerte!!

Er du frisør og ønsker å jobbe i Adam og Eva? Les mer her.