Godt nyttår!

Postet av Lillian Friis-Jacobsen den 5. Jan 2014

Da var det skolestart igjen. Vi startet med å skrive evaluering av salongen og utplasseringsuka vi har hatt. Vi snakket også litt høyt om det, og mange delte sine historierer fra uka. Utplasseringen var lærrerik på mange måter, og jeg fikk sett hvordan salongen fungerte.

Etter evalueringen sto vi med dukkehodet og arbeidene våre. Jeg startet med foliestriper og mursteinsvikling, og håper å få det bestått snart! Etter noen timer satt vi oss i teorirommet for å se en film som kan være inspirasjon til friform eksamen. Jeg er glad jeg har fått alle modellene til eksamen, det letter litt på nervøsiteten heldigvis!

Det var greit å komme tilbake til skolen igjen, og grugleder meg til eksamen!

Fredag, mandag og tirsdag har vi kundeperiode igjen, så det blir kunder eller arbeider på oss. Jeg hadde min første barneklipp på fredag, noe jeg var veldig nervøs for når jeg så at det var barneklipp. Det gikk helt greit synes jeg, og var litt vanskelig å matche bilde han hadde med. Men dette var første gang, så neste gang håper jeg på at det går hakket bedre.

Imorgen er det ny uke igjen, og eksamen startet allerede fra og med torsdag.

- Lillian