Mitt første blogginnlegg

Postet av Veronica Holme den 6. Feb 2017

Hei!

Da er jeg klar til å skrive mitt første blogginnlegg - etter hele 5 uker på skolen. Rart å være student etter nesten 3 år i jobb, men utrolig gøy å få lov til og drive med noe jeg interesserer meg for. Og i tillegg vite at man er ett steg nærmere en utdanning og et yrke. Et yrke jeg forhåpentligvis kan ha i mange år

Skolen hittil har vært imponerende. På 5 uker har vi lært teori, alt fra hårets oppbygning til service og kommunikasjon, hodebunnsmassasje og vask, opprulling og oppsett, ulike føn teknikker, og styling. Vi har også allerede vært gjennom en del klippeteknikker, som hel form, ulike graderinger, og like lengder. Det er helt utrolig hvor fort det går og hvor mye vi har lært på kort tid. Tiden flyr når man har det gøy!

De første ukene har vært bra, og i klassen finnes det så mange fine mennesker. Jeg er veldig takknemlig for at jeg får oppleve dette halvåret med denne gjengen

Jeg skal forsøke å holde bloggen gående gjennom de neste 4 månedene, og du må gjerne følge med videre! Jeg er også aktiv på Instagram, @vsholme, hvis du har lyst til å følge meg der. Er også aktiv her, klikk deg gjerne inn for litt inspirasjon.