Økende lengder

Postet av Veronica Holme den 7. Feb 2017

Hallo!

I dag fikk vi nye dukker på skolen, og det var morsomt å få tilbake det lange håret å jobbe med. Og så var det godt å få satt den forrige dukken langt inn i skapet. Etter både hel form, minskende gradering, økende gradering og parallell gradering ser hun ikke spesielt flott ut. Stakkars...

Uansett, ny dukke og nye muligheter! De neste dagene går på å øve til klippetest på fredag Jeg er nødt til å ha tunga rett i munnen dersom jeg skal få til denne klippen ordentlig og få litt revansj på forrige ukes parallelle gradering. Håper konsentrasjonen er på min side.

Jeg tenkte jeg skulle lage noen innlegg disse dagene om ting vi har gjort tidligere på skolen, og prøve å lage minst ett innlegg hver dag, tjohei

Minner om instagram (@vsholme) og tumblr her.