Blogg, drømmer og løfter

Postet av Sara Mällo den 7. Feb 2017

HEI!

For å kickstarte det hele kan jeg introdusere meg selv. Sara Mällo heter jeg, og jeg drømmer om å bli en suksesshistorie innen frisørfaget. Jeg har vært så heldig å komme inn på Adam og Eva Skolen, og her trives jeg veldig godt. Skolen overgår seg selv på alle områder. Vi har meget dyktige lærere, et flott lokale og en kaffemaskin som lager NYDELIG kaffe mocca. Og selvfølgelig en fantastisk klasse, som gjør at jeg gleder meg til å gå på skolen hver dag.

På denne bloggen vil jeg poste innlegg hovedsakelig fra skolehverdagen min og arbeidet jeg utfører i timene. Jeg vil også legge ut karakterene mine på klippetester og teoriprøver, dårlige som gode, for å reflektere over eget arbeid. Nesten som en slags egenvurdering.

Jeg var så heldig å få utplasseringsplass på Adam og Eva Bislett, der to av de flinke lærerne mine, Chris og Maria, jobber. Jeg tror hele klassen kan skrive under på at jeg var rimelig lettet og lykkelig over å ha fått denne fantastiske muligheten til å komme et skritt nærmere denne "Adam og Eva drømmen" jeg har!

Jeg har satt meg et mål om å prøve å blogge på denne bloggen to ganger i uken, tirsdag og torsdag. Jeg ligger allerede etter, fordi i skrivende stund er klokken 23:50, tirsdag kveld. Men det er en start!

Håper dere alle har hatt en strålende kveld, og forhåpentligvis sover godt nå. Jeg skal ihvertfall finne senga nå :)

Følg gjerne også med på den andre bloggen jeg skriver! Der kan du bli litt mer kjent med meg og mine tanker, og følge med på hva jeg driver med på fritiden.
(Er forresten veldig fornøyd med hvordan du kan velge visning av bloggen for mest mulig behagelig opplevelse for alle, hehe).

Instagram: Makeuplouu/Raspberrjizz