De første ukene

Postet av Veronica Holme den 9. Feb 2017

Hei hei!

Jeg kom hjem fra skolen for en liten stund siden og har nettopp laget meg litt mat. Tenkte jeg skulle blogge litt om dagen i dag, men først vil jeg gjerne fortelle litt om de første dagene på skolen!

Vi startet opp 3. januar, og den aller første uken handlet om teori. Hudens oppbygning, hårets oppbygning, service og kommunikasjon, trend og stilhistorie, fagterminologi og alt annet vi måte vite før vi kan gå berserk i praksisrommet. Men det aller første vi fikk gjøre av praktisk arbeid var vask av hår og hodebunnsmassasje på hverandre! Det var utrolig gøy, og en veldig fin måte å "bryte isen" med hverandre litt. Vi maser nå om å få ha en ny sånn dag, etter at vi lært en hel del om styling og vask siden dette, hehe.

Etter vask og massasje ble det selvfølgelig tid til tørk og styling. Jeg samarbeidet med Caroline denne dagen - verdens beste jente.

Vi storkoste oss denne dagen