Mitt første innlegg.

Postet av Ronya Mirza den 11. Feb 2017

Heloooo bloggen, er det sånn man starter det? Mitt navn er Ronya. Født 24 August 1997. Venna mine beskriver meg som en gal, energifull og sosial jente. Jeg hopper og danser litt sånn over alt. Klassen min har vell merket det (de er ikke noe stor fan av musikken min, men så lenge det er rytme i sangen og jeg kan danse så bryr jeg meg ikke) hahaha.

Vell for å si det sånn,det er en evighet siden jeg blogget. Drev med dette i en alder av 13-14år da jeg trodde jeg skulle bli super kjent og tjene penger på det (for dere som ikke kjenner meg så er jeg veldig opptatt av jobb) Velger alltid jobb frem for alt. Jeg fant vell veldig raskt ut av at blogg det var ikke noe for meg, du vet du har de dagene hvor du har sååååå mye bra og føler alle burde høre om det. Vell ja det var en av de sånne dagene jeg startet å blogge, også skjønte jeg at "neeeh nå har jeg ikke mer". Jeg vokste opp og fant ut at jeg er faktisk mer av den typen som liker å bare observere og lære av andre.

Jeg er veldig glad i å snakke ut om mine meninger og synspunkter også. Men et menneske kan aldri lære nok, jeg elsker å lytte også tenke før jeg velger å åpne meg. Jeg gikk studie spesialisering og hadde et ønske om å bli enten politi eller psykolog. Ble ikke AKK det jeg endte opp med å velge, men haaaalooo "motepoliti for hår? og dem sier at det å dra til frisøren er som å dra på terapi?" Såååå noe lignende ble det vell. Neida, men jeg tror jeg bare plutselig innså at valgene jeg tok var ikke hva jeg ville, men hva jeg trodde var riktig og bra. Mye frem og tilbake så fant jeg ut av at " det har ikke noe å si hvilket yrke andre synes er høyt verdsatt og hva som er høy utdanning" så lenge du trives med det du gjør og har det bra. Og Halo, En frisør utdanning er ikke bare bare det altså. 3år som lærling+ skole. Ja det er mye det også. Og hva skulle folk gjort uten frisører?Sett ut som huleboere? Hahah

Jeg har gått på Adam og Eva litt over en måned nå, og jeg stor trives. Jeg liker det jeg holder på med (selv om jeg ikke alltid får det til, som jeg vil). Men jeg vet jeg kommer meg dit. Det er litt som å lære seg å kjøre bil, i begynnelsen så forstår man ingenting, er litt små redd for å gjøre feil i trafikken og kanskje krasje osv. Men når du begynner å forstå trafikken så blir ting lettere og du vet hvordan ting skal gjøres. Sånn er det med frisørfaget også, det tar tid og det er ikke så lett som det ser ut som men man kommer seg dit med tiden.

Men ja nå fikk dere blitt litt kjent med meg også. Legger til i slutten noen bilder av hva jeg har gjort siden jeg startet på Adam og Eva.

Oppsett :

Helform (første klippetest)

Økendelengder (til tross for hvor syk jeg var så er jeg fornøyd med at jeg klarte å gjennomføre og at det gikk så bra) og ja det er derfor jeg blogger så sent. Jeg er syk og får ikke sove.

Gleder meg masse til fortsettelsen på denne reisen, og gleder meg til å se tilbake på hva jeg har lært gjennom tiden. Følg meg gjerne på Instagram for nærmere titt på hva vi gjør og mer av mitt arbeid på @ronyamiirza

Takk for meg