Et mindre spennende blogginnlegg

Postet av Sara Mällo den 14. Mar 2017

Det er lite med bilder i dag. Lite å fortelle også, for den sakens skyld. Jeg fikk 4- på farge av modell, noe jeg er fornøyd med. I går fikk vi style hverandre, og jeg fikk gleden av å krølle Veronica! I dag hadde vi prøve, og den følte jeg egentlig gikk bra. Kan ha noe med at jeg hadde alle hjelpemidler tilgjengelig.

Grunnen til at jeg ikke tar særlig mye bilder er fordi jeg ikke har mobilen på meg i klassen. Like ever. Jeg glemmer å gå til skapet for å hente den, og hvis jeg først henter den så er det for meg en prosess å spørre om å få lov å gå og hente den, for så å forsikre læreren 100% om at jeg legger den tilbake med én gang. Men det skal jeg prøve å bli bedre på!

Bilde lånt fra en video Adamogevaskoleogakademi (på IG) la ut, siden jeg er så sløv selv.

Jeg har egentlig ikke mer å fortelle, men jeg kommer tilbake på torsdag! Ha en fin tirsdag videre :)

Instagram: Makeuplouu/Raspberrjizz