Inspirasjon's dag på skolen + Månedens blogevent!

Postet av Elisabeth senland den 21. Feb 2014

For en fantastisk dag! Startet dagen med klipping av gradering- parallell effekt, etterfulgt av den gruppa jeg er i skulle vi vise til resten av klassen hva som inspirerte oss, og litt med tanke på hva vi kan blogge om siden dette er nytt for alle Vi er 7 stk i gruppa og i grunn ganske så forskjellige. Derfor kom vi på tanken å lage en liten film hver med bilder og sang som inspirerte oss, så i klassen idag viste vi frem 7 filmer og jeg tror det inspirerte mange og jeg ble selv inspirert av de andre filmene. Her kommer i alle fall min film som dere kan se hva som inspirerer meg fra hår til farge til sko osv Trykk på linken og filmen kommer opp

Vi var også så heldige som fikk besøk av Lars Eitran som jobber i Adam og Eva nedre slottsgate som fortalte sin vei til frisøryrke og sine opplevelser. Dette inspirerte meg veldig. Jeg fikk mange kloke ord å tenke på. Veldig inspirerende å høre på andre som har gått på Adam og Eva frisørskole før meg og se hvordan de har det nå og hva de har opplevd. Så dette var veldig morro å høre på han.

Til slutt vil jeg fortelle om det som egentlig skjedde før dette, og det var månedens beste blogg som skulle kåres, ikke lenge siden jeg først begynte og blogge og hadde aldri gjort det før og dette var noe jeg aldri kom til å gjøre. Men etter mange tanker tenkte jeg dette kunne hjelpe meg selv videre og gøy å se tilbake på ting jeg har gjort og forbedringene mine. Så jeg satte i og skrive og legge ut bilder og fortalte ikke dette til noen med håp om at ingen las det. Jeg tok da feil og idag fikk jeg diplom for Månedens beste blogg med både blomster og pakke fra Adam og Eva! Helt uforventet og ble derfor helt rød! Synes det var kjempe morro men også kjempe flaut.

Jeg har altså da funnet ut at siden jeg var så heldig å vinne har jeg tenkt å begynne å dele bloggen min, så for dere som vil lese - Håper bloggen min kan inspirere mange og synes det er gøy å lese den og veien min til å bli en super duper god frisør!  Blogger for det meste om skoledagene mine så kommer det også noe litt annet morro utenom .

Nå var det helg og da skal jeg slappe av og klargjøre meg til ny prøve på Tirsdag, følg med og skjekk hvordan det går :-D