Helg og Melodi Grand Prix !

Postet av Lene Mari Lunde den 15. Mar 2014

Da er det helg igjen ! Ukene på skolen bare flyger forbi og vips så er klippe ukene over ! Og ALLE klippe testene er BESTÅTT:) ! Nå sitter jeg foran Tv og følger med hvem Norge skal sende videre til Danmark i Mai for og representere vårt lille land.. Jeg liker Mo med HEAL det er en sang om sårbarhet og tiden vi bruker på og komme oss igjennom tøffe tider når vi har det eller om vi har mistet noen som har vært oss nær, hvem liker du? :))

KIlde : www.artical.wn.com

Som sagt så er klippe ukene over og snart har jeg og mine klasse kamerater gått på skolen i 2 mnd ! Tenk at tiden går så fort !? Og det går mot lysere tider i tilegg og det har vært helt vanvittig godt med blå himmel og helt nydelige solstråler :)

Det har også vært 8 Mars - Kvinnedagen ! Detter er en veldig stor dag for oss som er kvinner!

Men ikke nok med det så har det også vært 13 Mars -  Biff & BJ- dagen for mannfolkene :) Greit nok det at siden vi har kvinnedagen så skall dem få Biff og BJ dagen ;) Jeg er glad i en godt stekt biff men står mer en gjerne over BJ delen da dette ikke er noe for meg :)

Men tilbake til skolen ! Som sagt lengre opp på dette innlegg så har 2 mnd på skolen gått, alle klippe testene er bestått og nå skall vi over til struktur omformning og farge uker :) Og jeg gleder meg utrolig mye. Det blir en del teori og få inn men klarte man klippe ukene så skall man ha trua at man klarer resten av teori biten også ! :) Men vi har en klippe test igjen men den skall vi utføre på ET LEVENDE MENNESKE ! Blir veldig skummelt men jeg føler meg utrolig trygg med saksa og kammen ;)
Her kommer noen bilder fra skolen frem til nå, men følg gjerne med meg videre i utdannelsen og reisen til og bli en meget god frisør :)

Dette var noen bilder også legger jeg opp en liten film :) Glem heller ikke 8 April - Åpen Dag på skolen :) kl 15- 18:00 Tøyenbekken 21 :) Også kan dere følge meg på Facebook og Instagram :)

Link til Film :

God helg alle sammen :)