Summer Time :)

Postet av Lene Mari Lunde den 11. Jul 2014

Nå er skolen over i tillegg til 3 ukers utplassering :/ Men hadde møte på skolen idag og jeg har fått lærlingplats på Adam og Eva Storgata ! Crazy insane HAPPY! Min reise jeg begynte på den 20 Januar 2014 har vært hard og litt slitsom til tider men jeg har bare stått på og jobba hardt for og være der jeg er idag :) Jeg har ikke landet på beina enda og det kommer jeg ikke gjøre før over helgen da det har vært mye i det siste, men feirer med litt fri før det er kick off på den 3 årige lærling tiden :) Jeg gleder meg så utroligt masse !
Forrige uke hadde jeg noen oppgaver jeg skulle gjøre i salongen og her er resultatene mine :)

Ikke er det bare disse som har fått en make over men også jeg :) Så nå er jeg sommer fresh på håret og skall nyte ferien :)

Tusen takk til Vallis og Jules som ordnet meg på Håret :)

GOD SOMMER !