Skolestart, Introduksjon og hairspo!

Postet av VildeSlettemoen den 15. Aug 2014

Hei! Nå er det få dager til skolestart og jeg er ekstremt spent. Tenkte jeg skulle introdusere meg selv og legge inn noen bilder av noe av det som inspirerer meg.

Jeg heter Vilde, jeg er 18 år og kommer opprinnelig fra lørenskog. Jeg driver med musikk, gitar og sang. Har vært interessert i hår og mote siden jeg var ganske så liten. Spesielt det som er litt alternativt, litt edgy, gjerne noe du får øye på når du er ute i byen feks. Jeg har jobbet med dreads på hobbybasis i rundt 2 år nå og trives med det, også jobbet en kort periode på hairport som ryddehjelp.

Drømmen min innenfor frisøryrket er å starte en starte en salong som er noe helt eget, gjerne med en dreadsavdeling og en avdeling med generelle frisørtjenester. Det er langt frem i tid forsåvidt, vil gjerne reise rundt i verden og jobbe i forskjellige salonger for å lære så mye som mulig. Gjerne jobbe i en salong med muliget for og drive med dreads og lære bort. Ser veldig frem til å begynne på skolen nå og tror det kommer til og være en fin måte og starte karrieren min på.

Så sees vi på mandag, og jeg ser frem til en konge skoletid :)

Dette er meg

Dette er et eksempel på dreads jeg har laget( på bunn) og forskjellige bilder som inspirerer meg, alle bildene er fra tumblr.com bortsett fra dreadsbildet.