Jeg er takknemlig + bildedryss

Postet av Victoria Hansen den 1. Okt 2014

Gjennom noen vanskelige år, begynte jeg endelig på en skole jeg trivdes på. En skole jeg kan være meg selv, skaffe meg venner som samme interesser & føle meg spesiell.

Jeg forteller meg selv hver dag at dette skal jeg klare og fullføre, og det skal jeg også. Men når hode slår en helt annen vei enn det den burde, er det vanskelig. Kroppen er sliten om dagen og hode henger ikke helt med. Jeg er sliten og tankene flyr rundt i hode mitt. Følelser kommer frem og tårene triller. Jeg har det rett og slett ikke bra. Jeg føler meg syk selvom jeg ikke er det, jeg føler ingenting går min vei og alt verden rett og slett går i mot meg!
Jeg tar dag for dag, minutt for minutt og prøver hvertfall det beste jeg kan.

På en helt annen side så kan jeg ikke si noe annet enn takk. Jeg hadde hvertfall ikke klart skoledagen uten klassevenner og hjelpsomme lærere. Dere alle veileder meg på en eller annen måte, alle sammen. Jeg får støtte og omsorg når jeg trenger det. Om jeg trenger noen og snakke med, er alltid en av dere til stede. Kan ikke nevne navn, for det er nesten alle av dere. Dere vet det godt selv!
Jeg prøver så godt jeg kan og vise det til dere, men er ikke alltid like enkelt og få det til, derfor skriver jeg det generelt her, så dere ser det. Dere er fantastiske på hver deres måte, alle sammen!

Her er noen bilder jeg har knipset fra august til nå:

Nok en gang, tusen takk

Victoria Hansen