Permanent krøll med Linn og Jessica!

Postet av Linn Catherin Hansen den 18. Okt 2014

Da var jo omsider dagen der da vi skulle ta inn strukturomformingsmodeller. Dette gikk sånn i teorien veldig som planlagt, den eneste haken var at siden det hadde vært en del kludder med partnere så stod jeg alene. Det var jo greit, men jeg hadde også plutselig litt frafall på modeller.
Der gikk det ikke helt som planlagt og jeg dro på skolen troende om at den eneste jeg kom til å fikle på var den gamle dukken min som stod og prydet vinduskarmen min.
Jeg var utrolig heldig da en medelev hadde en model til overs og han var snill nok til å gi meg tips om henne. Tusen takk Daniel, du er min reddende hår-engel!
Jeg fikk en partner også, Jessica fra klassen som jeg syntes var utrolig flink og hun fikk kickstartet nervøse meg til å komme i gang.
Modellen vår var en søt dame som ofte kommer innom skolen for å ta strukturomforming av elevene. Hun var virkelig en drømmemodell! Hun var utrolig tålmodig og satt smilende igjennom hele prosessen!
Vi ble ferdig til tiden og fikk en utrolig bra karakter, 5+! Dette er dedikert det beste jeg har fått og jeg er glad for å dele den med Jessica! Utrolig bra jobbet! :-)
Hun ble også utrolig fin! Bilde kommer under:

Utenom det så skal vi neste uke ha litt teoriprøver og vi skal ha ny prøve i kombinasjon av farge og klipp! Det blir også en kombinasjon av skummelt og spennende.

Det blir jo bare å se på torsdagen. Gleder meg til en ny spennende uke!

Jeg har også jobbet min 3 dag på Fornebu og jeg elsker det, i dag (lørdag) stod jeg i kassen mesteparten av tiden og løp litt rundt og ryddet. Det er morsomt å møte så mange nye mennesker og jeg prøver å hjelpe dem så godt jeg kan (Sitter og pugger litt produkter imens jeg venter ettersom salongen selger litt andre produkter enn jeg kjenner til fra skolelæren). Jeg gleder meg veldig til praksisuke der.