Me and My 50s

Postet av Synne Skalstad den 19. Okt 2014

Hei, Mitt navn er Synne, 18 år , Adam og Eva Skolen-barn. litt sent for start av blogg, men nå skal jeg ihvertfall prøve!

Jeg har lyst til å basere denne bloggen på hva som inspirerer MEG! hva vi gjør på skolen, eller hvilke prøver jeg har er egentlig lite relevant... Det viktigste for meg når det gjelder hva jeg vil bygge karrieren min på er inspirasjon, hva jeg ser/tenker om en frisyre og hva jeg kan gjøre med det jeg ser. Hvordan nye mennesker, eller kanskje bare en klippelinje eller en farge kan bygge en helt ny frisyre (ihvertfall satser jeg på at jeg blir så god at jeg kan gjøre dette)

Her er ihvertfall det som definetivt inspirerer meg mest om dagen!
Det glade, vakre og kombinasjonsrike 50 tallet! Det Retro og elegante er på god vei inn igjen, ikke bare hos kvinner men også menn! Gutta flyr rundt med sveiser som glinser like godt som en nyåpnet boks med vaselin! Skjegg er sexy, og alle ser ut som hardbarka seilere, selvom 90% aldri har satt sin fot på en båt! Men klager vi? NEI! det er edgy, kult, fargerikt, lekent, sexy og GØY! La det glade 50-tallet svinge!

Dita Von Teese- nåtidens 50`s queen. Kombinasjonen av det elegante, sexy og rocka gjør at denne kvinnen er mitt største Idol innenfor stil og hår. Dita går frem med det veldig tykke ravnsorte håret sitt, rullet opp i alle vinkler og fasonger! ja vi elsker.

Dette er jo litt mere over på 60-tallet men det startet jo midt på 50-tallet! Den flotte elskverdige svinekammen, snurret i forskjellige høyder og vinkler. Svinekammen var en av de mere "classy" lookene kvinner hadde. Den var et tegn på det sofisikerte. Eller som vi ser i breakfast at Tiffanys: Ønsket om det Sofistikerte!

Mykt, Lekent , elegant!

Pin up, tuper det håret, rull opp luggen, spenn fast bandanaen, Mal leppene røde -> gå ut og lek!

Elvis might left the buildning, But his Hair is still going!

I de første episodene av den kjente serien "Suits" kjørte Gabriel S. Macht også kjent som Harvey Spector en helt rå sveis! Kanskje Stylisten er en liten Elvis fan?

Chuck Bass-Ed Westwick. Knust kvinners hjerter siden 2007, mye pga den råfete hårstilen

Dagens Ja vi elsker:
SKJEGG.