prøver, prøver og mer prøver

Postet av Maya-Therese Borgan den 20. Okt 2014

Idag etter skolen så gikk jeg rett på bokhandelen for å kjøpe meg noen notatbøker siden vi har mye teori for tiden og mye vi må pugge på. Vi har også to tester denne uken som er utrolig viktig å øve på så da gikk jeg innom for å finne noen fine notatbøker. Det endte opp med de søte bøkene her og de gir ganske mye motivasjon enn en vanlig hvit stygg blokk. Jeg har allerede begynt å øve masse for de prøvene her tror jeg blir ganske harde.

Denne uken tror jeg blir ganske krevende for min del, men det blir utrolig godt å bare ha de prøvene overstått og ferdig.

På fredagen er det også klart for et nytt blogevent, noe som blir utrolig spennende. Jeg lurer utrolig mye på hvem som vinner denne gangen siden det er så mange flotte blogger fra klassen. I hvertfall så er alle verdige vinnere av blogeventen, syntes nå hvertfall jeg :D

Neste uke allerede er vi ute i bedrift noe jeg tror blir utrolig spennende, det kribler faktisk litt i magen når jeg tenker på det for det er så utrolig hvor fort det har gått. Jeg ringte salongen i ski idag for å avtale tid med de så på mandag klokken 10 så står jeg i salongen på ski, yeeey!!!