Mye har skjedd

Postet av Silja Haugen den 7. Des 2014

Jeg har hatt det utrolig bra i det siste! Vi er ferdige med kundeperioden, og nå er eksamensperioden i gang. Jeg har hatt en teoretisk eksamen som gikk helt ok, en praktisk eksamen i farge, klipp og frisyreforming som gikk kjempebra, og en praktisk eksamen i permanent som gikk helt greit. Nå er det bare to eksamener igjen! I morgen er det kombinasjonsklipp og på tirsdag er det kort gradering på skjegg.

Ellers har jeg fått utplassering på Adam og Eva Fornebu sammen med Linn i klassen. Det er utrolig kult at jeg fikk utplassering i en Adam og Eva salong, og jeg gleder meg masse til å se hvordan det er der! :D

Forrige uke var det bloggevent, og jeg vant!! Da navnet mitt dukket opp på skjermen ble jeg først og fremst veldig glad, men jeg skjønte plutselig ikke når det var meningen jeg skulle reise meg opp og ta imot premien... alle klappet, og jeg satt der som et spørsmålstegn helt til Tina (i klassen) ba meg reise meg.. Jeg gikk forsiktig bort og tok imot premien som var blomster, diplom og produkter!! <3

Så stolt! Haha

Etter eksamen skal vi jobbe med moteshowet vi skal ha 17 desember. Jeg har også mest sannsynlig funnet meg en modell, så nå er det bare å lete etter enda flere! Vi trenger mange! :D Det blir så bra!

Bilde hentet fra: clarabelleblog.com

Jeg kan ikke forstå at tiden har gått så fort. Snart er vi ferdige på skolen, og jeg har taklet dette kjøret så utrolig bra. Før jeg startet var jeg engstelig for at dette skulle bli for tøft, men etter at jeg startet har jeg hatt det så utrolig gøy med faget, at alt presset rundt har bare vært en motivasjon! :)

Jeg ser frem til de neste ukene <3