Høstshow- forberedelser dag 1

Postet av Linn Catherin Hansen den 11. Des 2014

I dag har vi hatt første dagen hvor vi har begynt å klippe og farge modellene våre for høstvisningen!
Vi har tegnet skissetegninger og planlagt hva vi skal gjøre utover de neste dagene.
Dette er veldig gøy og jeg ble veldig inspirert til å gjøre flere klipper etter jeg klippet modellen min i dag. Ser frem til å forsette, mer om klipp og farge kommer i morgen! Jeg venter med å legge ut før og etter bilder til da.

Lili, Tina og Silja fra Adam og Eva skolen høstkullet 2014. Dette er en gjeng jeg kommer til å grue meg til å adskilles med om ikke så lenge. Jeg har i grunn bestemt meg for å dokumentere så mye som mulig før skolen er over, så det er mulig å ha minner fremover som man kan ta med seg inn i lærlingetiden.