Følg meg og min studenthverdag

Postet av Lise-Lotte Winbladh den 13. Jan 2015

Hei og velkommen til min blogg!

Mitt navn er Lise-Lotte Winbladh, og jeg er en 21 år gammel jente fra Tønsberg. Jeg har nå startet på min utdanning ved Adam og Eva skolen og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Jeg ser virkelig frem til 6 intense, men samtidig spennende og lærerrike måneder hos Adam og Eva, for å bli en dyktig frisør. Ved å sette meg klare mål, jobbe målrettet, være effektiv og ikke minst ha det gøy i læretiden skal jeg klare nettopp dette.

Jeg har valgt dette yrket fordi jeg er veldig opptatt av styling generelt. Det å få jobbe på en arbeidsplass hvor jeg kan være kreativ og hvor ingen dager er like, finner jeg utrolig gøy og spennende. Jeg ønsker å inspirere gjennom min utvikling på skolen, utført arbeid i form av bilder, og dele mine opplevelser på skolen og som lærling.

Vi startet på skolen 6.januar, og nå er den første uken på skolen gjennomført. Denne uken har bestått av mye teori basert på huden, håret, fagterminologi, service, osv. Teorien har vært veldig lærerrik og setter grunnlaget for å kunne starte med det praksise arbeidet. Vi avsluttet i dag med en teoriprøve, og jeg føler at den gikk veldig bra.

Nå gleder jeg meg til å komme ordentlig i gang med det praksise arbeidet, og vi starter i morgen med føn og styling.

Jeg gleder meg til et spennende halvår med mange utfordringer, hardt arbeid, gode resultater, og spennende dager på Adam og Eva skolen. Håper du vil følge min blogg og min utvikling.

(Dette bildet er hentet fra mandag 12.01.2014, hvor vi hadde vårt første møte med hårvask og hodebunnsmassasje.)