prøve og ny klipp

Postet av Tabitha Narozny den 31. Jan 2015

Er en stund siden jeg har skrevet her nå. Har vært ganske sliten og heller prøvd å slappe av. Er jo årstiden for å være forskjøla og sliten. Skal bli godt med sommer =) Her er en liten oppdatering for de siste 3 dager på skolen.

På onsdag hadde vi prøve i helform klipp med konkav bak og diagonal forover. Dette vil si at at det er en liten sving bak og det går skrått forover. Vi fikk lov å dele opp fra 8:00-8:30, så gjorde dette slik at jeg slapp det under prøven.

Her er oppdelingen jeg gjorde

Jeg tokk ikke bilde mens dukken sto i praktisk rommet, så tokk bilde av den når den sto på benken ved teorirommet, så ser ikke så godt hvordan håret er. Men man får en ide.

Etter prøven og klokken slo nærmere 14:00, satte lærene på en klippe film. Satte helt bak i klasserommet siden jeg var så kald, så varmeovnen ble plutselig min bestevenn.

På Torsdag lærte vi en ny klippe form. Gradering.

Glemte helt å ta bilde av dukken når den var ferdig. Vi gjorde dette på fradagen også.

Til uken skal vi lære nye klpp. Så her går det unna. Skoledagene går utrolig fort. Er helt utrolig, plutselig er vi ferdig med uke 4 på skolen.