Hey

Postet av Lise-Lotte Winbladh den 15. Feb 2015

Nå har vi gått på skolen i over 1 måned og tiden går såååå FORT!! Jeg gleder meg til hver dag og hver dag er ett skritt nærmere min store drøm.
Ting begynner virkelig å skje og jeg forstår nå hva det å klippe et hår faktisk innebærer. Å få en rett klippelinje er ikke noe hokkus pokkus når du samtidig må føre og holde håret i samme grad under hele klippen. Det har gått en del stygge ord rundt oppe i hodet mitt til nå, men jeg har ikke gitt opp selv om frustrasjonen til tider har vært og er fryktelig stor. Man blir ikke god uten å gjøre feil, og det er nettopp dette som er så gøy.
Dukken min, Sandra, har blitt min nye BFF og hun godtar alt jeg gjør rett og galt. Hun har for eksempel aldri fått begge sidene på håret like lange, men smiler og er glad selv om.

Vi har hatt tre klippetester den siste tiden og presset jeg kjenner under en slik test kan ikke helt beskrives, men fy søren så glad og stolt jeg er når testen er vel gjennomført.

Økende lengder.

Helform og Gradering.

Nå ser jeg frem til en ny uke med masse ny læring og inspirasjon. Jeg har ikke blogget noe siden skolestart, rett og slett fordi jeg følte at jeg måtte skjønne hva jeg drev med før jeg skrev om det. Jeg forstår sikkert ikke en brøkdel enda, men med et klart hode og masse motivasjon blir det bedre og bedre for hver uke.