WOW

Postet av Henriette Schaerr den 24. Feb 2015

Det er jo helt sykt, det har alt snart godt to måneder av skolen og allerede om en måned skal vi ut i praksis. Blir nesten litt sjokkert over hvor fort tiden går. Vi har nå startet og klippe for fult. Vi har allerede lært de klippene som vi kommer til og bruke MYE i salong. Vi har hatt test hver uke og på torsdag skal vi ha vår første kunde. Jeg gruer meg helt ekstremt, er så redd :O Har skjedd så mye på kort tid at jeg ikke har hatt tid til noe annet en og sove og vært på skolen! Men det har vært så gøy, Hadde aldri trodd jeg skulle vært så fornøyd med skolen men fy så fornøyd jeg er, til uka skal vi starte på noe helt nytt og det blir så gøy. Imorgen kommer noen av sjefene til adam og eva og det blir også ufattelig spennende de kommer inn med innspild om hvordan vi kan gjøre ting bedre, og de skal også se om det er noen av oss de kunne ønsket og ha i salongen. Noe som gjør dette enda mer spennende og man vil bare gjøre det aller beste!

Tenkte jeg skulle legge ut bilder av alt jeg har gjort, eller ivertfall resultater som jeg er fornøyd med!

Dette var min første test og mi første helform.

Dette var min test på prarell gradering.

Dette var min øving på kort gradering.

Dette er kort gradering

Dette er en klipp på langt hår hvor jeg har økende lengder.

Dette var en kompinert klipp.

Dette er noe av de jeg har gjort på gradering på langt hår.

Vi har også fått besøk av Lars Eriksen Eitran, han er en utrolig inspirerende og har opplevd så mye på kort tid noe som er ufattelig inspirerende! ser virkelig opp til han og håper så inderlig jeg en dag få opplevd like mye som han!

Dette er fantastiske Lars.

Og dette er en av de mange bildene jeg liker utrolig godt, som Lars har stylet håret på.

-Henriette Schaerr

Instagram: hairbyhenrietteschaerr