Farging på full rulle

Postet av Tabitha Narozny den 21. Mar 2015

På mandag farget vi første gang på dukkene våres. På tirsdag og onsdag farget vi håret til hverandre i klassen.

Torsdag fikk vi besøk av Redken og Loreal og fikk enderlig lære mere om produktene vi har på skolen og andre diverse produkter vi ikke har. Var utrolig interesangt og enderlig lære om dette.

På fredag (i går) hadde vi farge modell. Modellen min var mamma. Ble kjempe fornøyd med slutt resultatet. Siden hun hadde grå ettervekst, måtte jeg forpigmentere dette, deretter måtte jeg forpigmentere hele håret, siden hun skulle bli mørkere og hun var litt for lys til å få ønsket resultat. Og avsluttet det hele med fargen jeg skulle oppnå.

Jeg og en til som farget håret rødt, (Jeg måtte pga forpigmentering) syntes vaskene så mere ut som noe som er tatt ut fra et slakteri, pga alt det røde. Jeg bare måtte ta bilde mens hu mor lå i vasken.

Vet ikke hva andre mener, men synes det ser litt komisk ut med alt det røde smurt ut i vasken.

Men slik ble sluttresutatet. Er en nyanse på 5 og kobberbrun. Jeg ble vertfall kjempe fornøyd og det er det viktigste =)