Prosjekt; vår-visning 2015!

Postet av Ann Kristin Severinsen den 24. Mar 2015

Idag hadde vi en 4 timers prøve hvor vi fikk to forskjellige case-oppgaver vi skulle løse, lage skissetegninger, arbeidsbeskrivelser og begrunne valgene vi tok for å komme frem til best mulig resultat for kunden. Nå skal jeg lese hele kvelden for å forberede meg til morgendagens prøve som vil bestå av både å jobbe ut nok en plan for kundens ønske - pluss litt bedriftsøkonomi og utregniger av diverse. Grugleder meg litt, men krysser fingrene for at med nok lesing så går alt bra!

Slutten av skoledagen vår idag var vell høydepunktet etter noen lange timer på stolen og med tankene begravd i projeksjoner, distribusjoner, fargekoder og produktforklaringer. Vi fikk nemlig vite tema til årets vår-visning!

Dette er ett prosjekt elevene ved Adam og Eva skolen får jobbe med i slutten av hvert semester for å vise frem sine kreative sider og alt de har lært gjennom det intense skole halvåret og jeg må si jeg gleder meg utrolig mye til å se hvordan vår fantastisk flinke klasse vekker dette prosjektet til live, vi hadde brainstorming om hva slags ideer vi har og jeg kan bare si det sånn; dette kommer til å bli en forstryllende bra oppvisning!