Hva var jeg redd for?

Postet av Rebekka Bredesen den 26. Mar 2015

Nå er det veldig lenge siden jeg har blogget, så kanskje på tide og oppdatere litt! Men først må jeg bare si, allerede 26 mars??? Hvor blei tiden av henne egentlig? I morgen går turen til kristiansand for 20 hele dager! Utplassering på Adam og Eva på det blide Sørlandet (som kanskje ikke er så blide lengre for9di det har snødd) men det er jo selvfølgelig bare siden jeg kommer hjem i morgen, snøen forfølger meg nemlig er min konklusjon. Men den som ler sist ler best!! (Bare venter på at jeg skal begynne å le)

Men, vi har gjort så utrolig mye spennende disse ukene/månedene!

Klippe ukene er ferdig, var spennende og skummelt å klippe ett ekte mennesket! Men samtidig kjempe gøy! Får en helt utrolig mestringsfølelse!

Vi har i det siste hatt da som sakt klippe modell, permanent modeller (2 ganger) farge modell, og skjegg modell. Veldig gøy!

Så har vi hatt masse farge teori, herregud å spennende det var! Etter bare de to siste ukene har jeg fått så sinnsykt mange mål og drømmer! Helt fantastisk! Motivasjonen skal det ikke stå noe på. Selvom teori dagene kan bli veldig tunge så går dagen uansett veldig fort.

Idag hadde vi permanent modell, skulle være ferdige innen 4 timer.
Spør meg selv nå "hva var det jeg gruet meg så til?" Jeg hadde altså SÅ mange nerver for denne dagen, gruet meg til denne dagen helt siden jeg så det på planen. Men ærlig talt, det var jo ikke noe problem. Selvom Oslo ikke er helt drevne på snø kaos som det vi på Sørlandet er, så blei modellen ca 90 minutter forsinket. Men vettu hva? Det gikk altså så fint!!

Eneste nedturen min med hele dagen var at saft flasken min lakk, så var saft all over the place. Flaksen blei straffet med å bli kastet rett i søpla :)

Tenkte dere skulle få se noe bilder fra de siste ukene (ihvertfall det jeg har bilder av)

Bildet 1) resultatet på permanent modellen min idag, både modellen og jeg blei kjempe fornøyd! Hun ville ikke ha noen skikkelig krøller, men en litt mer strand loock, og i våres øyne blei det fint!

Dette er da ETTER - FØR bildet av min klasse veninne sitt hår, jomfru hår i hele indre, hun fikk en freshere farge og vi blei kjempe fornøyde!!

Bildet fra da jeg og Victoria hadde vår første permanent modell, blei skikkelig krøller for å si det sånn! Blei kjempe kult!!

Så var farmor farge modell forrige fredag, hun var grå og var åpen for å prøve en ny farge - som hun elsket!! Hun skulle lett komme tilbake til oss på skolen! Samme skulle veninna hennes.

(Skjønner ikke hvorfor bildet kommer to ganger av farmor, mobilen er ikke samarbeids villig)

Så bildet fra da vi farget dokka, forandring fryder!

Så vi har gjort mye gøy de siste ukene, har blitt frelst av farge, syns det er kjempe gøy og spennende!!!

Må forresten huske å si vi hadde foredrag av Igor Meyer, for en mann!! Har tenkt så mye over tingene han sa! Det skal jeg virkelig ta med meg videre i livet. Da tror jeg at jeg kommer langt!

Men nå må denne sørlandssentert jenta finne senga og lade opp batteriene til en 5 timers lang busstur etter skolen i morgen. Men det er verdt det!

Favoritt sang atm -

Madcon - don't worry

God kveld alle sammen, og dere som faktisk leste alt dette fortjener en diplom, for blei ett litt langt innlegg. Mye å fortelle! Skal bli flinkere til å blogge!