åpen dag og måneds blogger

Postet av Tabitha Narozny den 24. Apr 2015

I dag var det åpen dag på skolen, Så i dag har vi gjort klart skolen for det. Bært ned 4 sofaer, noe som var utfordrende for de som gjorde det. Ble en del latter på vei ned den trappa må jeg si.

Ble satt fram litt snaks og lagdt fram litt blader.

Her er praktiskrommet mens vi ordner i stand personer som besøkte oss.

Og i vaske rommet der vi har vaskene, ble det tent stearinlys og lyset ble dempet/slått av. Ble utrolig koselig.

Det kom desverre ikke alt for mange personer i dag. Tror det ble nevnt at det kom ca 40 stk i dag hvor av 35 av dem fikk behandling som hodebunsmasasje, vipper og brynn farge og styling.

Det var også bloggevent i dag. Jeg trodde virkelig ikke denne uken kunne bli bedre, men der tok jeg sannelig feil. Jeg ble måneds blogger. Fikk roser, produkter og diplom.

Denne uken har det virkelig kjedd litt av hvert. Første kunde uke, åpen dag, bloggevent. Denne uken kunne så å si ikke blitt noe bedre enn det den har vært, og nå er det helg.

God helg alle sammen =)