OPPSETT, PRODUKTKURS & SERVICE

Postet av Iselin den 4. Apr 2013

Heihei folkens!

Da er vi godt igang igjen etter påskeferie! Like før ferien skulle jeg egentlig blogge, men jeg jobber så mye og så sent, og da blir det altfor liten tid! Sitter faktisk på jobb nå, haha! Godt jeg ikke har tidenes mest stressende kveldsjobb, da.

Før påske hadde vi oppsett! Det var skikkelig morsomt (da jeg først fikk det til....) Svinekam var vanskelig. Vri håret og få en snurr på det som i tilleg skal se pen ut er ikke så enkelt når man aldri har gjort det før. Jeg setter, som jeg har nevnt tidligere, ganske høye krav til meg selv fordi jeg vil så gjerne få til alt jeg gjør, helst med en eneste gang! Også klarte jeg ikke helt å legge privatlivet på hylla denne dagen, så da fikk man rett og slett småløpe ut av klasserommet fordi tårene var litt vanskelige å få stoppet..

Følte meg ganske flau, for jeg vet jo at vi er i en læringsprossess og det er ikke meningen at vi skal kunne alt med en eneste gang. Det er litt vanskelig å huske noen ganger. Men igjen, vi har så vanvittig flotte lærere som tar så godt vare på oss alle sammen, og gjør dagen lysere igjen. Blir så glad i dere, jeg! Trives fremdeles skikkelig godt på skolen, og det er en deilig følelse å aldri grue seg til skoledagen!

Glemte selvfølgelig å ta bilde av svinekammen, eller svinerygg heter det kanskje? hm.. jaja, regner med at dere forstår hva jeg mener! Men jeg tok da bilde av min egne lille kreasjon!

Ble faktisk fornøyd med denne her, bortsett fra at den ble litt vel høy i front!

Har og hatt opprulling, det gikk ganske bra det og faktisk!

Er ikke så ille vel? hehe

Så kom Torill fra Redken tilbake for å ha produktkurs med oss! Herlig dag altså! Var veldig ålreit å lære mer om deres produkter også! Da fikk vi style hverandre og prøve ut mye forskjellig, også tok vi en liten catwalk på slutten der vi viste håret våres! Det er slik jeg selv syns er skikkelig flaut egentlig, så jeg holdt meg mer eller mindre sammen med Anna, så slapp jeg å føle meg helt alene på gulvet, haha!

Ble så kul på håret assa! Er fremdeles svært fornøyd med kort hår! Skikkelig godt er det!

Og her er vi så og si hele vårkullet! Og Torill! Super hyggelig gjeng! Digger dere alle sammen!

Idag hadde vi opplæring i god kundeservice! Noe som er veldig viktig i alt man driver med, men spesiellt for frisører som skal holde på innenfor intim-sonen til kundene. Da er det veldig greit å være hyggelig (og ikke minst huske på hygienen!)

Vi hadde også rollespill på slutten av dagen, og da var jeg med Anna, Mariann og Martine, og vi skulle vise dårlig service. Dette klarte vi svært så godt, haha! De andre gruppene var kjempeflinke til å vise både god og dårlig service. Kan mildt sagt si at det ble en lattermild time!

Håper dere alle sammen har hatt ei finfin påske! Nå må jeg nesten yte litt bedre service på jobb.. Tar seg ikke bra ut å sitte foran dataen slik, men så er denne skolen så viktig for meg at jeg rett og slett bare MÅ blogge og fortelle alle hva vi har drevet med siden sist jeg skrev her!

Sjallabais!