KUNDEUKE DEL 1

Postet av Iselin den 16. Apr 2013

Hei folkens!

Idag begynte vår aller første kundedag! Om det var mange spente elever i klasserommet! Alle møtte opp tidsnok også. Jeg holdt på å bli sen, men rakk det heldigvis! Krise om man er sen i kundeperioden, altså.

Jeg hadde ikke noen kunde idag allikevel, hun avbestilte timen igår desverre. Så da var det bare å tusle opp på mesaninen og hente seg et hode. Var glad for det... Hehe, neida. Det er gøy å jobbe med dukker også, men jeg skal være så ærlig å si at jeg begynner å bli litt lei de, også blir jeg så ivrig til å gjøre noe annet jeg og når "alle andre (ja, jeg er 6 år til tider, haha!) gjør noe annet. Litt sjalu, kanskje?

Koste meg i massevis fordet, jeg! Begynte på kreativ styling, som man egentlig skal bruke to timer på. Opprullinga brukte jeg 2 timer på. Så når jeg allikevel hadde brukt så vanvittig lang tid kunne jeg vel stå hele dagen! Gjorde masse annet også. Hjalp til mye på vaskerommet. Noe som selvfølgelig er helt greit for meg, jeg er på den gruppa som har ansvaret for det! Og når vi har kunder, så går det en del håndkler. Ganske mye, egentlig. Masse. Så fort en vaskemaskin var satt på, var dunken omtrent halvfull igjen.. Nok å gjøre, med andre ord.

Tilbake til oppsettet! Jeg gjorde flere forskjellige, og tok bilde av en. Bra jobba, Kalstrup! Jo, takk. Glemmer å ta bilder hele tiden, helt sikkert fordi jeg aldri har mobilen i lomma. Og det er fordi det ikke er lov (og jeg har ikke bukser med lommer på.... hehehe) Neida. (Joda...)

Slik ble resultatet, av den ene jeg tok bilde av:

Ble ganske fornøyd! Et par småting å pirke på, men det er greit! Kjenner nå at jeg er blitt mye tryggere på meg selv, jeg ser hva jeg gjør feil og hva jeg kan gjøre bedre. Og det er bra!

Gleder meg skikkelig til imorgen, da har jeg kunde også! Og slik jeg forstod det ville hun "være litt crazy", så da er jeg kjempeklar for å ha det supergøy, og forhåpentligvis en livlig, glad og ikke minst fornøyd første kunde!

Vi har og fått høre litt av temaet til vårvisningen! Gud så spennende! Vet ikke om jeg får røpe noe spesielt, men kan si så mye som at hodet mitt er proppet fullt av ideer! Massivt kaos i topplokket.

Legger ved litt inspo!