Vårshow og avslutning!

Postet av Ann Kristin Severinsen den 28. Mai 2015

Igår hadde vi vårshow på Adam og Eva skolen der vi viste frem prosjektet vi har jobbet med nå den siste tiden. Storkoste meg virkelig og var en fantastisk følelse å se hvor bra det ble til slutt!

Så etter ett forrykende bra show igår kveld gikk dagens skoledag til rydding og informasjon om utplasseringen. For nå er det bare imorgen igjen også skal vi ikke tilbake på skolen igjen. De neste fire ukene er utplasseringstid før vi begynner som lærlinger. Tiden har gått så fort!

Det er rart å tenke på at det allerede er over, har lært så utrolig mye dette halvåret og skal bli rart å fortsette læringen i salong og ikke på skolen - men det er en spennende tid vi har i vente og jeg gleder meg veldig!

Er så heldig å ha fått utplassering på Adam og Eva Kristiansand, tror jeg kommer til å stortrives! Så skal nyte siste skoledag imorgen med mine herlige medelever også skal jeg pakke sammen sakene mine her i Oslo og dra hjem til sørlandet igjen - der skal jeg fortsette min reise mot svennebrev. Er så spent på hva slags fremtid karrieren min har, men en ting er sikkert - den kommer til å fortsette å utvikle seg, jeg skal fortsette å inspireres og motiveres, jeg vil lære noe nytt hele tiden og jeg skal tenke tilbake på tiden min her i Oslo på Adam og Eva skolen og være så takknemlig og stolt!

Her er en av de mange kule frisyrene som var å se på catwalken! :)

Hvis bildene som ble tatt av fotograf blir lagt ut skal jeg lage ett eget innlegg med bilder til dere :) Inntill da - snakkes!