Introduksjon

Postet av Rosalind Opdal den 18. Aug 2015

Halo og velkommen til min frisørblogg!
I det jeg introduseres til frisørverden så skal jeg da introduserer meg selv til deg, kjære leser!
Jeg er en 18 år gammel jente som ved fødsel ble gitt det fantastisk poetiske navnet Rosalind, mange kaller meg Rosa, og det er fullstendig lovlig!

Håret mitt skifter mye farge, det har det gjort siden jeg var ca. 12 år.

Jeg har alltid interessert meg for hår, men som de fleste andre mennesker på denne jord så har jeg mer enn bare én interesse. Derfor startet jeg da på realfagslinjen da det var tid for å velge linje på vgs. grunnet min store interesse for biologi og generelt naturfag.

Av en eller annen rar grunn så jeg aldri på frisør som en mulighet for noe jeg kunne bli før nå i fjor og det gjorde meg fantastisk glad da jeg innså at det var mulig å gå frisørskole og jobbe med dette som jeg synes er så gøy; hår!

Jeg er en av disse som inspireres veldig av pastellhår og neonhår, så jeg legger ved noen bilder jeg liker.
(Disse bildene er hentet fra tumblr og er ikke mine)

10. August var første skoledag, det er 1 uke og 2 dager siden nå. Vi har lært SÅ UTROLIG MYE(!!!) bare den første uka med fagterm at det føles rart at det bare har gått såpass kort tid.

Jeg er veldig fornøyd hittil, skolen er proff, lærerne er proffe, folk er hyggelige og jeg stortrives!

I morgen fortsetter vi med opprulling og oppsett og vi skal få lov til å prøve oss, jeg gleder meg!