Ukene løper fra meg

Postet av Daniella Nordell Karlsson den 19. Sep 2015

Herregud, kan ikke tro at enda en uke er over? Føltes ut som jeg startet utdanningen min for bare noen dager siden, men tiden flyr vekk og snart er det tid for å skaffe seg lærlingplass??

Men hvertfall, den siste uken har vi hatt klippetest, og tror det er lenge siden jeg har blitt så frustrert over noe før. Men jeg fullførte, og ble fornøyd med karakteren min. Klippen derimot kunne nok sett bedre ut, men hey; man må feile for å lære, ikke sant?

GRATULERER TIL ROSALIND SOM MÅNEDENS BLOGGER FORRESTEN!

Også må jeg nesten fortelle dere noe som jeg synes er utrolig gøy. Igår kom plutselig Ragnar bort og sa gratulere med dagen til meg, men jeg forstod ingenting siden altså det er ett halvt år siden jeg hadde bursdag? Men så gikk jeg til plassen min, og der hadde min hemmelige venn (du vet sånt opplegg de fleste hadde på barneskolen osv?) skrevet på speilet mitt og lagt igjen sjokolade til meg. Takk for sjokoladen, altså. Dette gjorde hvertfall dagen min så mye bedre, og jeg fikk meg en veldig god latter.