Hvor blir tiden av?

Postet av Ragnar Wilhelm Molde Ødegård den 24. Sep 2015

Nå har det gått en hel uke siden mitt siste innlegg (whoa. Nesten imponert) og jeg føler at tiden på skolen bare går fortere og fortere.

Forrige uke hadde vi demo, øvning og test i et eksempel på en kombinasjonsklipp der vi kombinerte alle klippemåtene vi har lært. En ting som jeg syns var litt deilig når vi hadde denne klippen var at jeg faktisk så hvor mye forskjellig vi har lært til nå og hvordan man kan bruke det i praksis for å skape forskjellige utrykk.

uansett. Skjegg og kort herreklipp var på timeplanen på skolen i dag. Vi lørte hvordan vi tegnet skjegg og fikk en kort demo og fikk brynt oss på noe som visstnok skal være en av de vanskeligste klippene vi skal lære. Personlig syns jeg det gikk "lett" på øvingen i dag, men vi får vel ser på testen! I

Og så litt inspo relatert til herrer før vi gir oss: