when the anxiety let`s go

Postet av Christiane Teddy den 30. Sep 2015

Da angsten slapp & roen tok over.

En stoooor varm takk til Kim & Patrick som stillte opp idag <3 u

Da var endelig vår første "levende" modeller klippet & fornøyde på Adam og Eva skolen. Føler jeg slapp 20kg rett av da jeg vandrett ut i høst solen på vei hjem. "Det var da ikke så ille som jeg trodde det skulle bli", jeg lager det alltid så mye mer skummelt i hode enn det realiteten egentlig er. (lærer aldri jo) Det har vært så mye oppbygging til denne dagen både i hode & kroppen. (tenk om det, hva om hvis, hva gjør jeg da & hva gjør de). Alle tanker & føleses om å klippe noen i øret forsvant fort da kunden ble like happy som meg & ingen ører klippet.
Sitter her & tenker på hvor mange vi var på skolen idag. Alle oss, pluss modeller & lærerne. ca 1000 stykker ish.hehe! Imponert over hvor bra flyt det ble & hvor behagelig dagen var. Flinke var dere alle sammen, såååå gira på mer nå.
Nyt kvelden & sov godt, imorgen blir det noe helt nytt & spennende, gleder meg<3