Sau eller Hollywood?

Postet av Ylva Rekstad den 5. Okt 2015

Permanent, du tenker vel på saue-krøller når du hører det, slik som jeg også alltid har tenkt at det har vært? Men nei, gud så fint permanent kan være! Altså du kan jo få ´´saue krøller´´ men du kan også få flotte bølger, krøller eller Hollywood looken!
På fredag fikk vi nemmelig besøk fra både Redken og Loreal, hvor de begge hadde supre foredrag om både hvem de er, om sine produkter (innenfor permanent), skrekkhistorier om hva utfallet kan bli dersom du gjør en liten feil og om permanent såklart! Jeg synes fredag var en super morsom og lærerik dag, hvor vi fikk litt ekstra informasjon som var utrolig nyttig!

Så på skolen idag hadde vi modell for permanent, permanent, altså permanent! Det er jo permanent, det går jo ikke ut etter en vask eller to, det sitter jo i håret til det gror ut nytt! Jeg synes kanskje dette var litt ekstra skummelt i og med at dette er det første mennesket jeg gjør noe på på skolen. (De andre hadde skjegg og herreklipp på onsdagen som var, noe jeg ikke var klar for grunnet sykdom) Men det ble jo faktisk skikkelig bra - untatt at håret ble veldig slitt i tuppene. Men jeg og min partner ble begge superfornøyde, og vi sammarbeidet veldig bra sammen!

Men siden jeg nærmest tvingte kjæresten min til å gro ut skjegg og la håret gro i en måndes tid, fikk jeg alikevel øvd meg på å klippe det! ( Men ikke håret da, han dro til en ferdig utdannet frisør og klipte det.. pfft)

Jeg og heldigvis han ble fornøyde med utfallet, som ikke var kjempe forskjellen, men litt stussing og renere linjer.