I sitt rette element!

Postet av Ragnar Wilhelm Molde Ødegård den 12. Okt 2015

Ja nå har jeg ikke blogget noe som helst på alt for lenge. Har rett og slett ikke hattt stort med tid. VI har lært så utrolig mye på så sykt kort tid på skolen og nå har vi endelig begynt med det jeg har gledet meg mest til, nemlig farge!

Etter litt grunnopplæring i fargeteori og produkter forrige uke var det endelig tid til å faktisk prøve det ut i praksis og vi skulle farge hverandre.

Fredag var det min tur til å stille hodet mitt til disposisjon.

Jeg skulle altså prøve å gå fra dette: (mest flatterende bildet noen sinne)

til en slags sølvgrå. Det var i alle fall målet.. Men etter 4 avfarginger og 2 minicolorasjoner på samme dag så bestemte vi oss bare for å gå for en litt mørkere og mer naturlig brungrå farge med svart i røttene, men i og med at det er en minicolor så vil den jo bli lysere etterhvert!

Endte i hvertfall opp med å se slik ut: (den er mer gråaktig irl)

Syns personlig ikke at dette er den vakreste fargen jeg har hatt (selv om alle mine lærere og de fleste av medelevene mine syns det) så jeg kommer nok til å ende med å farge det crazy igjen ganske snart, men det var gøy å prøve noe naturlig for en gangs skyld!

I dag var det min tur til å farge (yay endelig) Og jeg var så heldig at jeg fikk bryne meg på å prøve å lage ombrè og jeg må si at jeg er meget fornøyd med resultatet!

Her er før og etter bilde:

Syns det ble fint jeg.

I morgen får vi besøk av Redken som skal snakke mer om sine produkter og på onsdag skal vi farge nok et menneske! Det blir kjempegøy.

Ps. Fikk foresten en utplasseringsplass på Adam og eva sandvika og jeg kunne ikke vært mer happy for at jeg greide å få en. Woooo!