Hair by me - The Mamabear

Postet av Christiane Teddy den 18. Okt 2015

Farge uken var så utrolig spennende, satt på tuppen av stolen med nysgjerrighet i lysende ut av øynene. Vi lærte så mye nytt og det det jeg likte godt var at lærerne sa: "jeg har jobbet som frisør i så som så mange år, og jeg slutter ikkkke å lære nye ting" Dette ga meg et smil om munnen.
Vi fikk prøvd å farge hverandre i klassen. Må virkelig si at alle ble så fornyet og vakkre. Flinke frisører jeg går med. og vi hadde en modell. Vi hadde også mye teori om farge fra Redken & Loreal noe jeg syns var utrolig spennende.

Har alltid elsket farge og det å lærer seg det i dybden er bare enda mer fantastisk. Gleder meg til å leke meg fram med masssse gøy framover. Det er her min kreativitet vil blomstre. harger håret mitt mye selv med directions colors, så legger ut noen bilder fra mine farge jobber på meg selv og da jeg farget min kjære Mari på skolen.

Takk for tilliten Mari. nå er du min Cherry blossom babydoll<3

-Mari gikk fra Lilla til naturlig nordisk blond deretter til en lekker Gråblonde med freehande`et Cherry, partell, roee pudder og med duse blågrå Lysninger som ga et lekent luftig farge spill

-det ble 2 avfarginger. Takket være CAT kur var håret i godt behold.

-etter to avfarginger og påføring av grå blonde mini color i vasken ble fåret en vakker natulig nordisk blonde. håret var er i god behold. Bra kuring & CAT

-Jeg blandet tre lette farger & freehandet striper så det ga et lekent pastell spill i håret for en anderledes vri på avslutning i det blonde.

Søte Mari gikk i fra Lilla til natulig blonde, så til gråblonde med cherry, pastel, rose pudder med duse blågrå lysninger som gir håret en lett og luftig farge opplevelse.

Avfarging nr 1 av 2. med "Cat" kurfra redken.

Etter to avfarginger og påføring av grå blonde mini color i vasken ble fåret en vakker natulig nordisk
blonde. håret var er i god behold. Bra kuring & CAT

Jeg blandet tre lette farger & freehandet striper så det ga et lekent pastell spill i håret for en anderledes vri på avslutning i det blonde. Maria er vakker uansett hva hun gjør. og vil takke for tilliten og er så glad du ble fornæyd<3

Teddy love`s to play with direction colors hair
Her er søndagens morroheter hjemme fra bade. har mange farger. Jeg mikser og leker meg fram. hadde rose rosa sist uke idag ville jeg ha mer lilla spill og lette blå hint.

Her er noen gamle varianter fra i sommer. jeg elsker å leke meg fram til farge, mixe og blande så det blir lekent og nytt <3

Lek med farger, livet blir så mye mer spennende og posetivt. <3