Endelig!

Postet av Helene Nordhagen den 29. Aug 2012

Nå har jeg endelig fått laget meg bruker her, etter litt tekniske problemer med hjemmesiden! Her vil jeg skrive om mine dager på skolen, legge ut noen bilder og antageligvis mye inspirasjon.

Jeg er utrolig glad for at jeg har fått muligheten til å gå på Adam og Eva skolen, for jeg vet at dette gir meg mange gode muligheter til å kunne nå toppen innen yrket :D Jeg har lært mye på så liten tid, og jeg gleder meg til morgendagen hver eneste dag! Det er så sykt gøy å kunne jobbe med det man liker å gjøre, uten å måtte føle seg stressa og nervøs for å ikke komme til å klare det i løpet av dagen. Vi har de snilleste og søteste lærerne, helt utrolig hvor positive dem er hele tiden!

Vi har lært oss forskjellige måter å føne på, og nå har vi begynt på den første klippeuken! Denne uken jobber vi med helform, og det er ikke så lett som det ser ut til! Tror ikke jeg har vært så nervøs for å gjøre feil, i hele mitt liv. Vi skulle først klippe horisontal, og det gikk helt fint, men konkav derimot.. På en eller annen merkelig måte så forvandlet den konkave paseen min seg om til en horisontal?

For dem som ikke vet;

På fredag er det prøve i helform klipp, og da må jeg få det til riktig! Heldigvis så har jeg også dagen imorgen på å finne den rette teknikken for meg.

Nå begynner det å bli ganske sent for meg som må opp klokken 6 hver morgen, så jeg får heller blogge mer imorgen. :)

Sweet dreams!