Kunnde det blitt bedre?

Postet av Ylva Rekstad den 8. Nov 2015

Det sies at tiden går for når du har det gøy, ikkesant? De to siste ukene gikk over fortere enn jeg hadde trodd, og fortere enn jeg skulle ønske det gjorde.Vi har nemlig vært på utplassering, og jeg var så heldig og fikk være utplassert i min ´´hjemby´´ Kristiansand hos Adam og Eva.

Men jeg var rett og slett livredd den første dagen. Vi var tre jenter fra min klasse som skulle utplasseres på Adam og Eva Kristiansand og dét var godt for hjerterota og ikke minst veldig betryggende. Men jeg fikk den første vakten, og jeg skulle være der alene, det var kun to timer til neste startet, men jeg skulle gå inn dørene alene. Jeg satt utenfor salongen før de åpnet spent, redd og stresset, det var tusen tanker som gikk gjennom hodet! Men for hvilken grunn?
Jeg ble jo så godt mottatt og ivaretatt! Etter som dagene har gått har jeg blitt godt kjent med jentene i salongen, lært meg deres rutinger, og observert hvor flinke de er, og fått assistert/hjulpet ulike frisører med ulike oppgaver. Gøy! Jeg har fått et større inblikk av hvordan det er å være frisør og jeg kan trygt si- jeg har valgt et yrke jeg vil elske!
Så jeg vil takke dere alle for to fantastiske uker, jeg har kost meg utrolig mye!

Så nå er det tilbake til skolen, hvor kundeperioden venter! Så selv om det er super kjipt å måtte reise fra salongen, har jeg noen fantastiske skoledager i vente! Så ønsker du å bli fin og fresh til jul, bestill deg en time da vel! Hinthint - her får du både tipp-topp service og til en god penge! Ring 23 13 50 90 for timebestilling.

En ganske så grei prisliste, eller hva?