Kundeperiode next!

Postet av Maren Elise Svendsen den 8. Nov 2015

De 2 siste ukene har gått så utrolig fort og jeg kan ikke tro at det allerede er tid for å dra tilbake på skolen! Jeg har kost meg utrolig mye på Saga Frisør og føler jeg har lært masse om hvordan en frisørs hverdag er, noe som har gjort meg ennå mer ivrig etter å komme i gang med kundeperioden. Å bli kjent med gjengen på Saga Frisør har vært superkoselig og jeg har følt at jeg har blitt godt ivaretatt der. Det siste sjefen sa til meg var at jeg var velkommen tilbake og at han veldig gjerne ville ha meg i salongen, noe som virkelig hjelper å høre og får meg til å føle at jeg også har gitt noe tilbake til salongen.

Her er noen glimt fra min periode på Saga Frisør:

Salongen er nyoppusset og utrolig fin!

Føning og styling

Farging av bryn og vipper

Øvde litt på opprulling en dag det var veldig stille i salongen

Denne jenta prøver å gå fra hjemmefarget svart til blond, og det var utrolig morsomt å få prøve å bleke! Til tross for at håret var såpass tykt og langt og hjemmefarginga var ujevn så syntes jeg det gikk utrolig bra til å være første gangen!

Da var disse to fine ukene på utplassering over og nå er det straks tilbake på skolen for å ha kundeperiode. Jeg gleder meg utrolig mye til å komme i gang med kundeperioden og er sikker på at det vil bli utrolig spennende og lærerikt, som alltid på denne skolen! :D