Mine fire første uker på Adam og Eva skolen

Postet av marte skarjuv den 9. Sep 2012

Da har jeg alt gått hele fire uker på Adam og Eva skolen, de fire ukene har gått helt utrolig fort! Jeg har gledet meg til hver eneste dag og til og med lørdag i forrige uke våknet jeg i panikk kl 7 og tenkte jeg hadde forsovet meg, løp inn på badet og begynte og pusse tennene før jeg kom på at det var lørdag og jeg kunne sove noen timer til for en gang skyld !

De to første ukene på skolen var fylt med teori, føn teknikker og sakse trening og jeg tror jeg kansnakker for hele klassen når jeg sier at det klødde i hendene på oss alle til å få lov til å klippe litt på ordentlig. Da uke tre endelig kom var det frem med dukkehuene og bare og sette i gang, første gang jeg tok tak i saksen for å klippe var jeg redd og ante virkelig ikke hva jeg drev med, men med god hjelp fra lærerne et lite dytt i baken var jeg igang og for hver gang vi skal klippe stigerselvtillitenog troen på meg selv om at jeg kan klare dette litt mer. Jeg lærer så mye iløpet av en dag på Adam og Eva!

Her er den første klippen vi har lært. ( Flere bildene ligger også i album om du trykker på bilder)

Første klipp, hel form.

Front