Månedens blogger er.. MEG!

Postet av John Sverre Nergaard den 7. Des 2015

Endelig har jeg blitt kåret til månedens blogger! Det føles stort, og jeg er glad for at andre også liker det jeg skriver. For å lese skolens innlegg om blogeventet, kan du trykke HER.

Jeg har også fått sikret meg plass for neste praksisperiode. Jeg skal tilbake til Adam og Eva Grensen, hvor jeg var sist. Men ikke nok med det - jeg skal også være utplassert hos Adam og Eva Nedre Slottsgate! Jeg storgleder meg.

I morgen har jeg eksamen i kort gradering og skjegg. I morgen altså. SISTE eksamen er i morgen. Hvor i alle dager har tiden blitt av? Jeg føler nesten at første skoledag var igår?? Jeg skal selvfølgelig ikke skuffe dere - nedenfor kan dere se alle praktiske eksamenene mine hittil:

Helform:

Strukturomforming:

Kombinasjonsklipp:

Husk også å ta en titt på hårkontoen min på Instagram, dersom du ikke har gjort det allerede (eller bare vil se igjen). Den finner du ved å trykke HER.