TIL DERE...

Postet av Tone Elise Asora Holm Aalborg den 6. Jan 2016

Til dere nye. Dere nye elever på skolen. Vårkullet 2016. Takk dere selv for at dere sitter der dere sitter nå. Den uka her, den kommer dere til å få sår i øra av, men etter det blir alt så mye lettere(så lenge dere følger med). Jeg unner dere, at det er dere som sitter der. For jeg ville gjort det selv, om og om igjen! Jeg er kanskje rett og slett litt misunnelig. Dere kommer til å være så lei, gira, sint, glad, frustrert og ikke minst så jævlig stolt av dere selv, de neste 6mnd. Gled dere! This is a adventure, so enjoy the ride!

Det jeg vil gjøre dere mest oppmerksom på er at det et så himla godt å komme inn den døra om morgenen. Det er der det er rom for at du kan være akkurat deg, og blomstre akkurat slik du vil!

Jeg gleder meg til å lese om hverdagen deres.

image.jpeg

Xoxo